Followers

Friday, December 3, 2010

♥ Lisa Surihani Cakap Kurang Sopan??? ♥

Terkejut juga apabila mendengar pelakon manis, Lisa Surihani yang menyebut satu perkataan yang agak kurang manis bunyinya pada siaran langsung program Mari Menari beberapa minggu lepas. Mungkin ribuan ibu dan bapa yang menonton program ini di studio mahupun di rumah terkesima apabila mendengar Lisa menyebut perkataan tersebut.

Bagi yang terlepas menonton siaran langsung tersebut, Lisa telah menyebut perkataan 'Gila Babi' sewaktu mengacarakan program ini. Walaupun ia bukanlah dikategorikan ayat mencarut, tapi mengikut fahaman umum, ayat ini tidak sesuai digunakan dalam bahasa pengacaraan TV.

Yang penting, Lisa perlulah lebih berhati-hati selepas ini dalam menggunakan bahasa. Mungkin Lisa tiada berniat untuk menggunakan perkataan tersebut, tapi ia sedikit sebanyak mampu mencalar imej Lisa yang sentiasa kelihatan sopan dan disukai ramai

 

~ p/s dah jadi artis ni kena hati2 biler berbicara kan...

 


16 comments:

Fain said...

terlajak kata buruk padahnya, ye tak?

Mama Zharfan said...

sbb dh biasa sgt kot dia guna, tu jd tersyaysyul tu...mcm2 heheh

Wansteddy Tales said...

owh kdg2 org cantik pn tersasul juga hehe... myb panik dlm keributan org ramai tu. xingt dah nk cari perkataan yg sesuai maka terbitkan kata2 magik itu :)

bintangku said...

Hu hu.... tak tau pun dia ada terlepas cakap camtu. Tak tgk pun rancangan tu...

atty's said...

dah jadi artis ni , semua sudut kena jaga, pakai , pertuturan semua org tgk

eima said...

ye la ...
betui tuh ...kadang tu budak mudah terikut2 ngan artis pujaan ...

Hezesuze said...

adeeehh weols tak layan sgt mari menari tu uols so tak tengok ...tapi mmg tak elok ler dengar perkataan 'babi' tu...

~~@lyci@~~ said...

maybe lisa terlepas cakap.. apa2 pun suka sgt dgn lisa surihani sbb dia cute..

zura@iwan said...

bahasa kasar kita2 ni ok le kan nk pakai..kalu life kt tv ni mn leh suka ati cm tu..x per bljr dr kesilapan..

deena awanis said...

aiyookk..tapi dia cun laa..hehehe

ibuayahdamia said...

ye ke lisa cakap cam tu....alahai...terlepas cakap lah tu..

JaJa zAzA said...

dia pun manusia jugak.. akan buat salah...

MIRAEOna said...

Gile babi??agak mencarut la gak tu.. bg kite la.. ehehe

tiefazatie said...

die ter over excited tue sis..kan2..

ieda said...

biasalah tuu dikk .. namapun dia nie manusia .. ada aje kesilapan .. itu dah lumrah hidup ..

yg pasti dia dah tahu dan akur dan memohon maaf .. kita sesama manusiapunn kena selalu saling maaf memaafi kann :)

[-suziey-] said...

uamngaih..dia terlepas la tu..hahha..besela skang ni bdk remaja kan suka ckp camtu..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.