Followers

Friday, December 31, 2010

♥ Selamat Tahun Baru ♥

Dikesempatan ini mama nak ucapkan
SELAMAT TAHUN BARU
kepada semua rakan blogger yang mengenali mama
atau yang baru nak berkenalan
so cita2 & Impian kengkawan tahun lepas dah tercapai ke belum
kalo belum sila bawak impian & cita2 tu target untuk dapatkan tahun depan k...
mama punyer cita2 pun masih tak tercapai
kepada yang plan nak tambah zuriat untuk tahun depan, harap murah rezeki
dapat timang cahayamata then menambahkan lagi umat Islam kat muka bumi ni
tak luper juga semoga kita sama2 memperoleh kebaikan & keberkatan 
di masa akan datang, segala kesilapan yang pernah dialkukan pada masa lalu
harap dapat diperbaiki bersama2 untuk masa akan datang...
mama jugak mohon sejuta kemaafan sekiranya ada terkasar bahasa selama berblogging ni
pecayalah tiada sekelumit niat pun nak wat camtu...
(dah cam entry raya la plak)


p/s mama sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kengkawan semua...amin..

8 comments:

mama tisya said...

happy new year..smoga azam br dpt di laksanakan

Farra Contest & Giveaway Corner said...

hpy nu year anjeee!!

mamalieyna said...

selamat tahun baru!

n tahniah kak balqis in top 25 show ur teeth tu..haidar takde rejeki la..

ayunaufal said...

hepi newyear too...=) smga tahun yg akn dtg lbih baik dr thun sblumnya

Mama Zharfan said...

hepi new year utk anje & family ;)

ieda said...

eppy new year dikk :)

Zur@ZaRi said...

happy new year anje...
selamat bermatlamat yer...

yg lamer jadikan panduan yg baru terus kan usaha yer!!

keep in touch!!

mama rifQy said...

selamat tahun baru.azam baruuuu

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.