Followers

Thursday, December 9, 2010

♥ Stapler Ada Kaki Pernah Tengok tak ♥

Saje je tajuk kasi gempaq sebenarnya nak cakap pasal stapler mama
kat opis ni sellau je ilang, ada kaki jalan2
pastu tak jumpa jalan pulang ke rumah
terus ghaib entah kemana...
oleh yang demikian, asyik hilang hilang dan terus hilang
maka mama tambat stapler tu kat meja mama paki tali...
so sape2 nak pakai leh tapi tak leh bawak ke tempat lain
kalo leh semua stationery mama nak ikat camni tau
sakit jiwa bila saat2 memerlukan brarang tu tak de....

ha...ha....ha...dah kena tambat so tak leh nak pi mana laie

haq ni yang jenis bertali panjang leh pi dari meja belakang sekali
sampai ke meja depan, so semua leh guna
tapi tak leh curik....kih...kih....kih....
kan kena jaga harta syarikat so lagu ni lah gayanya....

p/s ha...ha...pasal stapler pun leh jadi entry....layan je la k

15 comments:

mamasue said...

heheheh...kelakar lah

[-suziey-] said...

hahhahaha kt opis kita slalu jadi..sbb tu skang sume stationary masuk dlm laci..hiks:P

akmafaizal said...

haha..kreatif2..tp memang skit ati klau nak pkai takde kat tempat kita.

mummy_ayu said...

opis lama dulu, Ayu pun buat mcm nie..kalu tak manjang berjalan..sekarang dok opis sendiri, tak de dah masalah stapler berjalan nie...

MamaYatie said...

hehe..lucu plak smp kena tambat stapler..saya nya stail tulis nama kat kertas kecik2, peh tu tempek ngan saloytape..nah amik ko..sapa curik akan kujejak smp lobang cacing..tak kira la bos ke sapa..hahaha

Sari said...

opis ksari pun sama n mmg ader kengkwn yg buat mcm cara kat atas tu..pueh hati..ksari plak simpan je dlm laci..nak guna baru kuar..hehe

yantz-yeem said...

bukan takat stapler je bergerak...mmg smue la brg2 kat ats mejaku ini ada 'penunggu' hahahaha...sbb tu dah mls nak bli brg2 stationery...beli je lenyap...

Liza said...

Lucu lah.. Dulu kalo kwn2 hilang buku, cikgu kata nasib 'hak kamu tu' terklekat.. kalo tak, yg tu pun hilang skali.

az rina a.k.a jaijina said...

mmg geram, asal nak pakai aje takde..

hajarus said...

hehehe.. stapler dah kene tambat... :)

Mama Zharfan said...

LOL hheheh cute la plak :)

eB@mamaAerish'n'Aed said...

ha ha ha... ader tikos kpala itam ler tuh... ;p

jom singgah amek awards... >_<

Fieza said...

Sangat kreatif..buakn stapler jer semua benda kadang2 hilang. Termasuk pen or pensil yang tulis nama pun leh lesap gak

mama rifQy said...

hahaaa..kreatip laaa tuh namenyeeee

mamalieyna said...

hahaha..idea best, nnti nk wat! kak einanye selalu jd mangsa,,,hoho..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.