Followers

Saturday, January 22, 2011

♥ Gambar Koleksi Kasut Siti Nurhaliza ♥

Jarang kita dapat melihat koleksi kasut sesetengah artis, mungkin ada yang menyimpan berpuluh-puluh pasang kasut. Makin dia terkenal, makin itulah perlu perubahan setiap kali muncul dari segi semua aspek. Untuk kelihatan terkini dan berktrampilan. Dato' Siti tidak kurang hebatnya, kasut miliknya mula ditayangkan kepada umum. Mestilah semua kasut yang berjenama, harga pun mahu beratus-ratus Ringgit juga sepasang, mungkin sampai ketahap ribuan Ringgit. Soal harga, Dato' Siti Nurhaliza memang mampu punya, yang penting kepuasan tu tetap ada. Kalau lelong, mesti berebut oO.


dari kiri (clockwise) silver Stuart Weitzman, peep toe Stuart Weitzman,Gucci & Bernard Chandran




Gucci


bernard


Sekian....
sumber....izyan...

TQ Pada Yang Sudi Klik2 Iklan DiBawah Ni

11 comments:

Mama Hanim said...

cantik sgt2.. mesti rege ribu riban kan tu anje..

MamaBatrice said...

huisssh...mahal2 sumer kasut dato' ct
mampu pandang jer lah..
makin mahal kasut tu..makin pelik plak design dia kan...tp cantik

BIONIC WOMEN said...

cantik ler kasut gucci tuh, simple jer tapi harganya tidak mungkin sesimple design itu..hahaha

deqlis said...

4 je ker?? ingat satu almari tadi hehe..

tingin nak tgk kasut DSN satu almari..dari kasut p pasar hingga kasut p function2x..ngehhh

dilazfamily said...

best yer kalo dapat kasut2 tu...nak lah,bile agaknya leh dapat

**sHiKinn** said...

bg sy tak cun pun kasut tu..tp mak..harga tuh mahal tu..kalo ct pakai plak..yg tak cun jd cun

ADEEYA said...

like2 . yang Gucci tuuu :D

Ummi AmnaAmzar said...

Tnggi2 crazy kasut ct..gayat tengok!

zura@iwan said...

tinggi2 noh kasut dia....mahei2 lak tu..

EiJa ZaQuaN said...

dh lama x pakai kasut tinggi ni..
sejak dh ada anak ni malas nak pakai kasut tinggi w/pun g opis.hehee..

MamaYatie said...

mak aiihh...mahal tak hengat tur...mampu tengok jer la den

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.