Followers

Sunday, February 6, 2011

♥ Hanya 50 Hadir Sesi Uji Bakat Kak Pah? ♥


Sesi uji bakat terakhir program realiti Mentor bersama Datuk Sharifah Aini baru-baru ini, agak lengang apabila hanya kira-kira 50 peserta sahaja yang datang mencuba nasib bersama kak Pah memandangan hampir 300-900 orang yang hadir untuk artis-artis yang lain. Diantara faktor dalam penganalisisan faktor-faktor yang terlibat adalah faktor populariti, risau berdepan dengannya, cuaca kurang baik dengan hujan sejak pagi adalah faktor utama kenapa orang tidak datang.

kata kak Pah:
"Bagi saya bilangan peserta hadir tidak penting kerana saya lebih mementingkan kualiti vokal mereka. Saya tidak kisah walaupun tidak sampai 100 orang mencuba nasib, tetapi mereka benar-benar boleh menyanyi. Lebih baik begitu berbanding ramai yang datang namun tidak mempunyai kualiti yang saya cari," katanya. -Bharian


U Klik2 Me, I Klik2 U Dah Klik2 Mention Kat ShotBox Utk Di Klik2 Semula

8 comments:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

sekurang2nya masih ada yang hadir kan?? apa2pun...artis veteran tuh...boleh sangat nak mengutip ilmu nyanyian dgn dia tuh....


Jom klik mummylovers blog

Farra Dhelina said...

rasanya, peminat kak pah ni semua org veteren, umur lak yg boleh masuk tak cecah ke umr veteren, sbb tu kot..

ch@ said...

jika jadi protege kakPah mesti terasa macam kat rumah kan? sebab kakPah ni macam ibu2 kita je mendidik anak2. hiii.

Kancilbiru said...

agaknya ramai orang takut kat dia kot...dia kan otai...hehehe

teratai said...

walaupun sedikit, mana tau dlm kuantiti yg kecil itu, terselitnya mutiara...siapa tau, entah2 nanti juara mentor!

Nana said...

cuba kalau tokti..sampai ke luar jalan org datang beratur kan hehe

Em's Family said...

untuk i, i rasa, peminat kak pah bukan dari generasi kite, takut ni bile kak pah jadi mentor, clash of conflict..

kayyana said...

wah.. sape yg hadir tu untungla sebab peluang mereka cerah.. hehehe.. sebab pesaingan tak ramai.. hehehe

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.