Followers

Tuesday, March 29, 2011

♥ Lappy VS PC - Lawak Wok... ♥

Lappy vs PC mana satu yang kengkawan suka
kalo mama memang suka PC dari Lappy
sebab lappy keyboardnya tecik nak menaip susah
lebey2 lagik biler kedudukan nombor tidak berapa di sebelah kanan
berada disebelah atas, so susah jugak la nak menaip
sebab biler nak wat gaji (payroll) mama banyak menggunakan nombor
so mama soh papa belikan external Keyboard + mouse,
b4 this pakai mouse tanpa wayar tu, tapi leceh sangat la sebab selalu je kehabisan bateri
tak tahan lama, pakai wayar lagik best...


see....cam kelako je kan, lappy tecik molek je tapi keyboard bukan main besaq lagik..
ha...ha...ade2 je idea mama ni...eh...ada gak ke sape2 yang pakai external keyboard cam mama ni?

p/s senang sikit nak menaip, laju + pantas je....ha...ha...

Sila Klik2 Jika Berminat

35 comments:

~Siti Hajar~ said...

hahaha...n3 anje pg ni bt sy tringat dl sy pn pnh wat camtu...hehe...tp sy wat cmtu sbb keyboard lappy sy rosak, tpaksa pakai external keyboard, tp best laju je menaipnyer kan..haha

mouse anje pakai la yg ada b/tooth, xgaduh nk hbs bateri dah, cucuk je blh pakai trs..

bonda dadif aka akish said...

keyboard idak..mouse ye...

=)

zahidah dihaz said...

saya pun suka pakai keyboard pc...sekarang ni memang dah pakai pc...laptop dah selamat jalan romeo..huhuhuhu



New Entry: Pemandu Wanita: Berhemah VS Berbahaya

MrS. F!zA said...

hikhik betol3x..keyboard lappy kecik pstu tk puas je naip..

*kalkulator tu tiap2 hri kita guna kt opis ni..haha

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

betul tu mama cik jue setuju....kalau nak buat kerja kena pakai pc sebab nombor senang nak tekan..almaklumlah kerja pakai nombor nie......

mummy_ayu said...

ha ha ha..sgt lawak tapi memang comfy ..
ayu pun tak suka sgt pakai keyboard lappy..mcm tak puas..lagi satu, memang tak suka pakai curson yg kat lappy tu..mesti nak mouse jugak...
sgt good idea...

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to kak Siti Hajar: setuju bangat pakai PC lagik laju kan dari lappy terkedek2 je

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to akish: kita suka paki dua2 sekali...

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to zahidah: PC lagik senang nak jaga dari laptop right

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to fiza: amat setuju gitu...

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to cik jue: tol tu , kita kalo wat payroll asyik nekan nombor je tu yang susah tu

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to ayu: tol tu kalo pakai mose senang nak scroll kan...

kayyana said...

hahaha.. kelakar gak kan anje.. erm.. dah mcm ape dah sbb ada dua keyboard..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sy selalu wat camni..senang nak taip..:-)

Gieyana said...

hahaha..cute jer Anje..tp betul lah kan..guna keyboard cepat sket menaip kan..kalau ku guna lappy, cuma tarul mouse jer..x pernah try taruk keyboard nie..next time leh try nih..:D

~mrs azmi~ said...

sy pun pakai external keybod sebab laptop ni dah mabuk takleh detect kebod sendiri.. jadi kene pakai external.. mouse pun sama

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kita mmg guna PC..
Beso..Jelas tgk & senang nk taip.. ;)

Fieza79 said...

lorr selama ni tk terpikir nk bt mcm tuu..mngkin sbb takde apa2 problem..rosak ke apa...hehee mmg pc lg senang nk buat keje kan...

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to yana: untuk kesenangan nak menaip

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to rose : betul3x

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to gie: leh la cuba cara kita ni...

♥siEha♥ said...

hai anje...
salam kenal..sblm nie kite silent reader awk..hehe

kite pon wat cam tu gak coz kat ofis die bg lappy..so rase ssh bl nak gn nom tu..hehee

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to mrs azmi: pakai externel ni lagik laju nak naip

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to lily : betul3x

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to kak fieza: tol tu kak lebey2 lagik biler nak tekan2 nombor tu

eim said...

kretiflah anje hahaha ..tapi mmg tul pun keyboard pc lagi puas nk menaipkan ..

Farra Dhelina said...

haha pndai anje..tak terfikir pun fra nk pakai mcm ni hehe..

zahidah dihaz said...

@♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ haah...setuju jugak...tapi yang tak best pc ni tak leh nak bawa jalan2...huhuhu

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to eim: TQ2 senang nak naip, tapi kalo taip laju2 ada gak slah eja

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to farra: sila fikir2kan & renung2 kan..ahak

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to zahidah: betul tu, sebab tu jadik externeal keyboard je..lappy tu masih boley diusung kesana sini

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

to sieha: samalah kita rupanya...ha..ha...

Nana said...

hahha
tu la
puas sket
taip pakai keyboard kan

Love You Miss You said...

Kin lebih suker pc... jari gemoks sikit nak menaip nie....

Sue @ Nenie said...

Salam..ha ha ha..saya pun suke attach keyboard..tp tgk mood, klu malas belasah je keyboard lappy...tapi mouse mesti ada.....

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.