Followers

Monday, April 25, 2011

♥ Gambar Terbaru Mia Sara Nasuha ♥

Amboi-amboi makin bergaya melihat Mia Sara Nasuha ni. Semakin comel juga agaknya, biasalah dah semakin dewasa. Berita terbaru mengenai Mia adalah Mia kali ni akan berlakon dalam drama 'Berpaling Dari Jannahmu' dan digandingkan bersama pelakon, Ogy Ahmad Daud dan Nasir Bilal Khan. Memang sesuatu yang dinantikan oleh peminat-peminat Mia di luar sana. :) -Gambar Budiey






dah besaq Mia ni, nampak lain plak biler Mia ikat rambutkan...
ada lagik sorang Mia yang comey tau...
jom tengok kat bawah ni...
*











*
















*
























*


DAMIA NURIN BALQIS
Mia ni pun comey gak kan...

he...he...so sweet tak sabo nak tunggu weekend nak bercuti ke Penang...
nak berphotoshoot sampai lebam....
Sila Klik2 Jika Berminat

21 comments:

alinac lover said...

budak2..dok tegak je pon cumil kan

Mama Balqis BPB said...

dua-dua comel dan pandai bergaya

mama rifQy said...

wahh..mmg semakin cun la mia sara ni..dah besauu dieeee!!!

rara pinkmafia said...

heheheeh aah.mia pon comei jughak... =)

Nana said...

ada lg sorang juga ada beradik MIA..damia heheh
mmg cute mia ni kan
geram tgk

♥MiZz-siHa♥ said...

nmpk matang skit la muke die..

Ena said...

lawonyaaa..

dah besor ni mesti cun habis kan..



qis pun masik comel.. :D

mamalieyna said...

hehe..Mia no 2 tu pun comel~ ^_^

waaa best la ada DSLR, mmg lebam la bergmbo nanti..hee~

Gieyana said...

Mia yg last tue pon comey..:)

dtg Penang eh...kalau x der aper2 leh jumpa kan..insyaallah..:)

nba-Nur said...

Comelnya Mia.. Anak Kak Anje, Damia pun comel jugak.. Bestnya bercuti di Penang..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

comelkan....tapi damia pun comel gak....

Bionic women said...

mia yg ke2 tu comel jugak..hehe..

selamat bercuti yea anje..
hati2 sekrang ni petang2 ujan ribut..
harap2 kat penang x begitu, so boleh ler anje berjalan sakan

Qaseh Aishah said...

dedua mia chumel..suka sangat!!

ADEEYA said...

Hehehe kids are so adorable :D

etiey.com© said...

alahai comel sungguh budak nih... ohw balqis pun apa kurengnya :P

Mamamya said...

dua2 mia pun comel n sgt2 pandai bergaya....fotogenik!!

wahhhh...mesti penuh la blog dgn gmbr2 kt penang nnti.....bestnya kan dah dapat DSLR... ( bila tabung nak penuh ni....:D )

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

Alahai.. cutenyer mia..
haah, ade iras la anak awak ngan mia sara pes picca tu, siyes!!!!

Imaan09 said...

muka Mia Sara ni sebijik cm Lisa Surihani.. sbb tu kut asek ngan Lisa je.. elok laa tukar ngan orang len lak.. Ogy jd mak ke dlm cerita tu?? anyway.. Aqish pun xkurang comeinyaa!

Nisa' Azman said...

ya la.. mia sara dh bsar ek rupenye.. dh xcomel, tp makin lawa, hehe..

mia nurin pun comel gak!! ^_^

~Siti Hajar~ said...

Anje, dressup la Balqis mcm Mia, mesti comey..

ibuayahdamia said...

subhanallah...memang sangat comel mia tu...balqish pun sama..adorable lah semua..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.