Followers

Monday, May 30, 2011

♥ Gambar Petunangan Elly Mazlien ♥


Tahniahlah kepada pelakon Elly Mazlein kerana selamat ditunangkan dengan pasangannya yang juga duda anak dua, Azmi Hata. Acara berlangsung di Dewan Berjaya, Bukit Kiara Equestrian Resort dengan menaiki kereta kuda (macam Willi and Kate). Kedua-duanya berbalas lima dulang hantaran daripada pihak lelaki manakala tujuh dulang daripada pihak perempuan seperti kek, manisan dan sirih junjung. Tarikh pernikahan pula dijangka pada bulan Febuari 2012 akan datang. -gambar mStar

Sila Klik2 Jika Berminat

16 comments:

sarah-najwan said...

akak likes dgn lakonan elly ni..

semoga dia terus bahagia dan pertunangan ini akan berakhir ke jinjang pelamin..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

waa baju tunang cam org tawen..ehehehe cantik
tahniah utk elly

mamalieyna said...

dh mcm gambar kwen je ambk gambar dekat2 gitu kan..hee~

Myluv-Sylvia said...

hi...
amboi cantiknya dia kan? gambar bertunang pun dah mcm gambar kawen. hihii.. semoga berakhir ke jinjang pelamin.. suke sgt dgn lakonan Elly Mazlein ni. :)

dinor's family said...

suka dgr suara dia, manja je....

Ena said...

dah cam majlis kawen dah kekdahnya kan.. hik..

ibuintan said...

moga sampai jodoh mereka

knapalah tak terus kahwin kalau dah macam tu stail bergambarnya... ye la artis

[-suziey-] said...

suka sgt elly mazlin blakon..hmm tp tu la trend artis skang.baru tunang dh mcm kawen gamaknya..haih...

mamawana said...

Assalam,

Mamawana minat sangat kat Elly Mazlein. Cantik, berbakat, suara sedap. Jodoh dgn duda dah sampai. Redha ajerlah....

Semoga berbahagia dan jangan krisis2 sampai kuar paper cam setengah2 artis tu.

Visit me at my other blog pls
http://lautkasih.blogspot.com/

Fieza79 said...

suka dgn elly mazlein...manis muka dia..

moga berkekalan jodoh mereka kan...

LiErOSe~QiEmi said...

comel aaaa elly

Ummi AmnaAmzar said...

retis..gitula cara bergambarnyerrr..kita blh tgk jerrr..huhu hmmm mg bahagia smpai akhir hayat..

ajumohit said...

kontroversi la gamaknya nnti hehehe

Nana said...

bj dia lawa kan

mamaRIFQY said...

oo..dah tunang ek? sgt la tak tauuu

kayyana said...

cantiknye baju die... bru tunang tuh.. huhuhuhu

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.