Followers

Tuesday, May 31, 2011

♥ Penampilan dan Kerjaya WAHEEDA ♥


Siapa kata Waheeda tidak aktif lagi, malahan isteri kepada Akhil ini lebih dan terlebih aktif lagi adalah. Hehe. Penampilan Waheeda juga dah banyak berubah, semuanya dah tertutup kecuali matanya maknanya dia sekarang berpurdah sepenuhnya. Waheeda ni kerjanya sekarang jadi komposer lagu dua lagu ciptaannya iaitu Ighfir Zunubi dan Subhanak diberikan kepada suaminya. Selain itu Waheeda juga seorang businesswoman dengan membuka kedai menjual perniagaan abaya (jubah Arab).

Sila Klik2 Jika berminat
 

12 comments:

Iela Fazielah said...

wah...makin berlitup waheeda.. alhamdulillah....

mamasuri said...

semoga diorang bahagia...sejuk hati tgk waheeda n akhil tu...

Farra Dhelina said...

erk...

iduraz said...

no komen..hehe(jawapan artis)

eima said...

cam ne sekali pun.. aku tak suka dia

atty's said...

kira nya jadik usahawati yg berjaya rupanya ..

[-suziey-] said...

suka her new appearance :_)

syariza09 said...

harap2 lagu yg dia buat tip top lah yer =)

ajwa said...

Assalam,

Alhamdulillah, semakin berjaya.

Visit mama ya at my other blog

http://lautkasih.blogspot.com/2011/05/american-choc-cake-versi-mamawana.html

ajumohit said...

baguslah dah bertutup, semoga berkekalan perhubungan mereka ni

Nana said...

lain btol imej dia kan
ni klw jumpe kt luar mmg xcam dia ni

kayyana said...

lain btul die lepas kawin.. alhamdulillah. semoga beliau sentiasa bahagia.. amin

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.