Followers

Wednesday, May 11, 2011

♥ Pertunangan Shera Aiyob & Zahiril Adzim ♥


Sekitar 9 jam lepas, Hatta Dolmat meng-upload sekitar 30 keping gambar majlis pertunangan Shera Aiyob & Zahiril Adzim yang berlangsung di Ipoh, Ahad lepas. Untuk pengetahuan, Hatta Dolmat merupakan pereka persalinan Shera Aiyob.

Shera Aiyob tampak sungguh anggun dengan kemasan labuci yang kemas, simple & sofistikated. Tema warna pink menonjolkan sisi Shera Aiyob yang ayu & lembut.
Harap Zahiril Adzim bisa menjaga Shera Aiyob sebaiknya. Kalau tak, ada penulis OHBULAN! yang sudah standby nak masuk meminang. Ha Ha. Enjoice gambar pertunangan Shera Aiyob & Zahril Adzim dalam versi HQ selepas ini






perh cantik dia punyer pelamin...time mama dulu2 dalam bilik je sarung cincin
Sila Klik2 Jika Berminat

9 comments:

haiqal said...

kenapa pertuangan aiyob?sheera nye mana?

atty's said...

cantiknya..pelamin , baju dan org nya jugak.

time kty dulu mana ada pelamin2 ni masa bertunang.

Ena said...

cantik kan pasangan ni.. ideal je nampak.. :D

Ummi Salsabila said...

cantik baju by hatta dolmat ni! wow!

dilazfamily said...

cantik yer baju dia. i like. terima kasih sis

Nana said...

muka shera ni mcm nurul syuhada nurul ain kan?
lawa baju dia

♥MiZz-siHa♥ said...

canteknye baju die...jeles mak..

mama rifQy said...

pelamin sama chanteq ngan orangnyee

kayyana said...

mmg sukela die dua orang nih.. padan ngn muke ex boyfriend die tu.. hehhe

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.