Followers

Friday, May 27, 2011

♥ Yusry CONFIRMkan Hubungan CINTA dgn LISA ♥


Gosip yang mengatakan Yusry KRU bercinta dengan seorang pelakon manis, Lisa Surihani selama ini terjawab, apabila Yusry KRU sendiri dengan penuh semangat memberikan komen mengenai hubungan mereka. Hubungan mereka ni katanya bukan kawan namun lebih kepada itu makaanya terlebih rapat. Jawapan yang diterima ini membolehkan hati-hati tergugat jejaka diluar sana boleh tergugat, termasuk lah Amir di gelanggang Maharajalawak minggu ke-5. Kekeke..
Ya, saya pernah berjumpa keluarga dia dan dia juga dah jumpa keluarga saya. Kami bukan nak main-main kerana hubungan kami memang serius. Jadi bagi saya cara yang paling baik ialah berjumpa dengan keluarga masing-masing. Tidak dinafikan, keluarga sangat selesa dengan kami. Namun terlalu awal untuk cakap yang kami menuju ke arah perkahwinan. Jika jadi, Alhamdulillah. -portal Gua
p/s sumber izyan.com
p/s ape pendapat kengkawan?
Sila Klik2 Jika Berminat

23 comments:

[-suziey-] said...

biar betik..hehehe..sweet jek..

ibu Aleesha Maisara said...

untunglah yusri dapat lisa surihani..cantik dan educated...lisa surihani pun untung gak..kayo rayo pokcik yusri tuh...$$$$...hehehehe...

Ena said...

ada gak tgk kat berita tv semalam.. :)

♥Mrs.Eady♥ said...

suka nyerrr.....sesuai gitu! :)

♥MiZz-siHa♥ said...

bir betul...

NurShahFamily said...

hehehe lama tak singgah sini...

la ye ke?????
tak pe la kalau jd jodoh la tu... cuma kalau bo jgn la jd cam ngan era dulu.... cian lisa yg cute tu

mamalieyna said...

huuu~ jodoh diorang kan...

mamalieyna said...

huuu~ jodoh diorang kan...

AyuArjuna BiGoshh said...

wahhhhhhhhhhhhhhh...waaaaaaaaaaahhhh...ok lettewww

~Siti Hajar~ said...

sweet couple...i like!

Alin Marlini said...

alahai..jgn jadik cam Erra sok udahler...

e.l.i.z.@ said...

eiiii jelesssssssss...dulu masa yusry ngan erra, eli x jeles pun hahah...apa² pun eli sokong sgt² yusry pilih lisa.....kompom anak dorg comellllllllll..cepat la kawennnnnnnnnnnnnnn

*∽ IZAN ∽* said...

mudah-mudahan berkekalann.. aminnnnn

mummy_ayu said...

wah.sweet..kalu betul...memang mcm padan jer dua2 tu..

Nana said...

eh sama lak entry kita arini hahha
xtau pon anje ada pos pasal lisa & yusry ni heheheh dah siap2 pos baru BW tgk kt blog anje pon cite pasal ni
kita ni ada instinct la kot nk cite psl diorg heheh

suke diorang..mesti sesuai

Mama Zharfan said...

moga ke jinjang pelamin cepat2 :)

...sWeeT uMi... said...

suke suke suke (",)...sweet couple hihihi

...sWeeT uMi... said...

suke suke suke (",)...sweet couple hihihi

ajumohit said...

sama cantik dan sama padan!!!

Em's Family said...

mira cakap kat mak mira.. hah, lepas ni boleh laa rase undangan kawin dua top artis hehehe.. my mum je la not me.. :d

Ummi Salsabila said...

suke lah tgk dorang.kalo dah jodoh,kita doakan je..:)

mamaRIFQY said...

Oh saya suke LISA !!!!!

kayyana said...

saya minat giler LISA.. die sgt cantik... yusri pun ok.. sama cantik sama padan.. mne2 pun ok je.. hehehe

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.