Followers

Saturday, June 25, 2011

♥ Bila Erra Fazira Jadi Duta TUDUNG ♥

Jarang sekali melihat primadona, Erra Fazira mengenakan dirinya dengan hiasan bertudung. Kali ni anda bakal melihat Erra akan bertudung demi menjadi duta kepada produk syarikat keluaran Desa Murni Batik Sdn. Bhd dimana dia terpilih baru-baru ini. Memang kelihatan cantik dan ayu melihat Erra bertudung. Kalau Erra bertudung selepas ni kan elok sangatlah juga, ramai dah nak idamkan Erra bertudung. Kan3.

p/s cantik Erra bertudungkan, moga satu hari terbuka hatinya untuk bertudung...


My preloved item to letgo, please visit this link for New Item Upload http://balqispreloved.blogspot.com/2011/06/pleloved-item-to-letgo.html 


Sila Klik2 Jika Berminat

3 comments:

Bionic women said...

hubby kita marah giler ngan iklan ni..huhuhu..
katanya kalau nak cari model pun biarlah yg betul2 bertudung, baruler nampak ikhlas..huhuhu..

tapi dari sudut marketing bisnes, bagus jugak at least, dia nak bagi orang tengok, eh, cantiknya erra ngan tudung tu..kankan..

puas kita bertkak ngan hubby kita..haha

CT said...

cantiknya Erra bertudung...;)

dilazfamily said...

Cantik bile bertudung.harap pas nie erra terus bertudung sebab dah jadi duta kan.tapi yang penting kena ikhlas

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.