Followers

Friday, June 3, 2011

♥ Perkahwinan Ahmad Fedtri - Pengacara TV3 ♥





Pengacara TV swasta, Ahmad Fedtri Yahya, 30 dan pasangannya Nur Anati Ismail, 26 selamat diijab kabulkan dengan sekali lafaz baru-baru ini. Majlis pernikahan itu berlangsung di Masjid To’ Uban, Pasir Mas, Kelantan. Tak pasti pula admin apa tema perkahwinan Fedtri dan Nur nie namun yang pasti gaun dan pelamin amat cantik sekali. Tahniah lah kepada kedua-duanya, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. -gambar OdisiStudio

p/s tahnaih, sama cantik sama padan, semoga berbahagia selamanya


My preloved item to letgo, please visit this link
http://balqispreloved.blogspot.com/2011/06/pleloved-item-to-letgo.html

Sila Klik2 Jika Berminat

7 comments:

Gieyana said...

rs mcm x sesuai la plak Fetri pakai jubah hijau tue..nmpak mcm gaun gegirl la plak..

fa10 said...

baju nikah diorg tu cantik esp fedtri...
moga kekal bahagia ke hujung hayat

mamalieyna said...

Tahniah buatnya...baru tgk kt TV awal pagi tadi..hee~

syawalsimpsons said...

sama cantik sama padan

kayyana said...

cube anje bc bibit bibit percintaan dieorang nih.. sgt touching yawn.. erm.. percintaan mereka sgt indah.. hehe.. tahniah buat fedtri dan nurul anati..

Nana said...

LAWA WIFE DIA

Ena said...

tahniah buat mereka ni.. :D

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.