Followers

Tuesday, June 7, 2011

♥ Siti Nurhaliza in Blue ♥







Dato Siti Nurhaliza baru-baru ini ada muncul dalam konsert Akademi Fantasia ke-9 sebagai pengkritik jemputan selain mendendangkan lagu. Kelibat Dato' Siti memang dinanti-nantikan, memandangkan ini merupaka AF9 yang terakhir daripada keluarga AF (1-8). Hehe. Penampilan Dato' Siti lah menjadi tumpuan, serba biru, dan kelihatan biru/blue juga Dato' Siti. Cuma sluar hitam sahaja yang buat nampak gantung dengan pakaian serba biru. Apa-apa pun Siti nampak chubby.
My preloved item to letgo, please visit this link

p/s credit to izyan.com
Sila Klik2 Jika Berminat

12 comments:

Gieyana said...

mmg nmpak biruuuu...A'aa kan..Dato; ct makin chubby..

Ila said...

tak minat siti nurhaliza,tapi bukan tak suka tau...hehehe

Mamamya said...

dia mmg cantik...penah jumpa live masa kat melaka dulu...comel sgt2...:D

Ena said...

akak tak dapat tengok af aritu sbb org2 kat umah sedara huby tak suka tgk af.. huhuhuhu..

ajumohit said...

pakai baju wane apapun ttp canteekkk...walaupun nmpk berisi tp siti ttp cantik

zaidah said...

silau mata biru ku...hehehe...birunyer mak ngah dato'..

...sWeeT uMi... said...

mmg biru dato' ct ari tu...tp cantekkkk....walau pun chubby hihihi

notti netti said...

cantik pulak warna baju biru dia nie.

ch@ said...

suka tengok dia, maintain je.

MamaYatie said...

3c - ct, cantik & chubby..hehee

syawalsimpsons said...

yola mmg nmpk chubby pon

Nana said...

mgm sweet tokti ni
xkira pakai apa pon
chubby mmg xleh lari dah hehe

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.