Followers

Tuesday, September 6, 2011

♥ Edisi Jalan2 Di Pagi Raya ♥

Tak de benda pun nak citer, cuma nak abadikan gambo untuk kenangan dimasa akan datang
balqis dok kampung menjadi2 perangainya...
bukan main nakal lagik biler ada ramai sepupunya...
tak hengat sungguh, geram tol dibuatnya....
pagi raya kami 3 kereta pi berkunjung ke rumah sanak saudara....
dari pagi sampai petang, sampai lebam penat giler...

Balqis with sepupunya, sebaya deme ni
sepupu balqis blah papa & blah mama dua2nya sebaya balqis

encem kan, suara serah2 basah...
ni anak kakak papa...

ni sepupu tecik balqis, balqis tak mau geng k
kalo nak tau balqis kureng suka baby, dia suka budak2 yang sebaya dia
leh wat main sama2

time ni mood tengah baik...



ni pakcik papa, balqis semua orang dia mesra, sampai orang datang beraya dia la plak yang rajin melayan
nak2nya kalo budak2 datang beraya, cam rumah sendiri dia ajak budak2 tu masuk makan kuih
mulut memang cam murai tercabut ekor, ade je dia nak cakap


ni anak adeq papa


cucu semua ada 7 ornag je
tak ramai sangat kan, kalo blah mama ada 2 orang je nak masuk 3...
kalo ramai2 mesti bestkan + tunggang langgang rumah dibuatnya

Sila Klik2 Jika Berminat

5 comments:

mamaRIFQY said...

kalau belah mak na..ade 3 orang cucu je..sikit kna? so murah la rezeki cucu2 belah mak!! leh dapat duit raya banyak dari nenek ngan atuk diorang!!

zaidah said...

nanti bila dah ramai2 cucu memang bleh terbalik rumah...riuh rendah...

eima said...

cam ne mama nk bg balqis adek nih....

Gieyana said...

wahh..meriahnya dgn anak2..:D

Nana said...

berkenan tgk rambut sepupu aqish tu mcm rebonding je

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.