Followers

Wednesday, September 21, 2011

♥ Ferrari Milik Doktor Rozmey ♥

Wah merah menyala ketenya....perh mahal giler ni
kete yang sudah pastinya tidak mampu untuk kita miliki...



Dr Rozney kini bukan sahaja seorang yang disegani kerana memiliki kepandaian dalam bidang perniagaan malah berjaya dalam produk kesihatan yang dia terokai. Ramai orang sudah yakin dengan produk keluarannya malah menganggap ianya sesuatu yang wajar dicuba jika anda mempunyai masalah kesihatan. Pemiliknya akan merasa itu satu perhargaan buat dirinya.

Dah namanya bos, jadi tak hairanlah kalau seorang bos memiliki sebuah kereta yang menjadi idaman setiap manusia yang dah punya kereta. Apatah lagi kereta berkenaan harganya hampir nak sejuta ringgit. Mesti best giler bila nek keta macam ni kan.

Dr Rozney kini memiliki kereta Ferrari. Oo. satu aset yang begitu mahal nampaknya. Plat nombor pun bukan calang-calang, mo puluh ribu juga harga tu plat. Tahniah lah bro dah memiliki kereta ini, kita apa boleh buat, tengok jek ler. Hehe.

4 comments:

azam said...

jgn lupa zakat ye....

hehehhe

Ila said...

suka tgk bangsa kita maju kan

Ena said...

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

sue zainun said...

heee heee sama mcm kete yg sy jumpa kat genting aritu, plat je lain :P..fuhhh kayo btl diorg no..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.