Followers

Thursday, September 8, 2011

♥ Filem Hantu Bonceng Kuitp 5 Juta? ♥

Satu berita yang cukup membanggakan bagi produsernya, Ahmad Idham. Dimana filemnya kali ini berjaya membuahkan hasil yang cukup lumayan. RM5 juta sehingga hari ini yakni selama 5 hari penayangannya di pawagam. Memang salah satu strategi yang bagus dan terbaik, memandangkan filem ini ditayangkan selepas Hari Raya Aidilfitri, dimana orang akan pasti mengunjungi pawagam untuk melepaskan gian sebelum Raya

Sehinggakan penyanyi nombor satu Negara, Dato' Siti Nurhaliza pon tidak ketinggalan untuk turut menyaksikannya dipawagam, dan komennya, amat terbaek!!.. Filem Hantu Bonceng menaruhkan Zizan Razak, Juliana Evans, Jue Aziz, Dottie, Tai, Zahid AF dan ramai lagi sebagai pelakon dalam filem berkenaan. Masyuk, peminat Zizan berapa ramai oO.

ada sape2 dah pi tengok citer ni?best ke?dah lama tak tengok wayang ni...

Sila Klik2 Jika Berminat

5 comments:

Mummy said...

memang best citer...satu panggung riuh dgn gelak tawa...lawak2 zizan mmg menjadi..kawan dia nama kunyit pun klakar gak...gi lar tgk...tak rugi punya

CT said...

biasalah org Msia suka cite2 antu...pastu takut...hehehe

mamalieyna said...

woooo dahsyat eh..mesti best betoiiii ni...huuu..nak kena serbu pawagam gak ni..suka lawak zizan yg sempoi...^_^

MrS. F!zA said...

kalo citer ada zizan kompom best kan..kite nk tgk jgk..tp beli dvd jelah kot..

Nana said...

zizan ada mesti lawak gile

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.