Followers

Monday, September 19, 2011

♥ Lisa Surihani & Yusry KRU Beraya Bersama - So Sweet ♥

 Sila jangan jeles. Abang Nara tahu ramai yang kecewa kerana Lisa memilih Yusry sebagai kekasih hatinya, tetapi anda perlu ingat pepatah kalau dah jodoh tak ke mana. Daripada korang kecewa, lebih baik korang doakan jelah kebahagiaan mereka berdua nie. Mana tahu nanti dapat tengok gambar anak comel mereka berdua cepat sikit. Tak gitu?
 Kalau tak silap Abang Nara, gambar-gambar ini diambil oleh Eyelogue Media semasa open house hari raya oleh pihak KRU. Memang kedua-dua pasangan kekasih ini nampak sama cantik sama padan. Bagai pinang dibelah dua. Semoga percintaan mereka diberkati dan akan berakhir di jinjang pelamin hendaknya.
Lagi beberapa keping gambar Lisa Surihani dan Yusry KRU beraya bersama-sama dengan membaca entri ini sepenuhnya.




Kredit to BeautifulNara

3 comments:

atty's said...

pakai baju pun sedondon..semoga sampai ke jinjang pelamin.amin

|| NaFiRaa || said...

comelnye lah lisa surihani tu..

Nana said...

mmg sweet suke sgt diorang

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.