Followers

Wednesday, September 14, 2011

♥ RM200 Voucher - Won thru Macy Contest @ FB ♥

Best dapat shopping banyak2 & dapat voucher RM200, kalo soh mama tebus mesti berganda2 jadinya
baru menang RM200 voucher, kalo RM1K voucher cam mira harus la shopping sakan dibuatnya
Ahad lepas kami ke Macy @ Sacc Mall untuk tebus voucher
tak banyak pilihan pun sebab rata2 barang yang dijual semuanya mahal2 belaka
shopping punyer shopping berjaya gak habiskan RM200 tu, siap terlebey lagik
dah tak de benda nak belikan....

mula2 tebus voucher dulu...voucher ni sempat pegang 5 minit je
pastu bagi balik kat butik Macy tu sebab nak tebus Rm200 tu kan

dok pening pilih barang tak tau nak habiskan voucher tu makanya papa soh beli lampu meja ni
tapi kami pilih design yang cam tembikar, nampak klasik sikit
harga RM149, cantik kalo letak kat meja tepi sebelah sofa....
ni gambaran utik Macy tu, rasanya banyak gambo yang mama snap
tapi awat la tinggal sikit je...
bantal lebar besaq tu RM99 k, bukan calang2 regenya...
Macy Curtains, malas nak datang banyak kali terus tebus je senang...
bantal hiasan kat sofa RM39 sebijik...ho...ho....mahal giler

balqis yang dok hasut papa soh beli sofa kanak2 tu, tapi kami tak beli pun RM300
sebab dah beli sofa gambar tangan cam dalam citer Macam2 Aznil tu...

Balqis yang sibuk dok usung kete idamannya





kete idaman balqis....dah besaq nanti belajar pandai2 leh jadi doktor
payment sebulan RM400k, mama tiap2 bulan wat payment utk doktor
leh la mama & papa tumpang senang, leh pencen awal...
hasil shopingan 3 beg plastik...
ada bantal, lampu, besi tirai, penyangkut tirai

puas hati walaupun sebenarnya tak de benda urgent sangat @ menjadi keperluan
tapi dek kerana nak ngabiskan voucher....
Alhamdulillah dengan rezeki yang mama dapat..
leh la try lain kali dapat yang lebey masyuk mesti bestkan....

4 comments:

eima said...

sronok klu pegi macy rambang mata tp rabak poket

Mama Zharfan said...

congrats anje! sgt besh shopping2 guna voucher tu :)

Nana said...

wah cantiknye lampu tu anje
rezeki alhamdulillah

azura samsuddin said...

beshnye shoping free sajer kan, lawa2 brg Macy tuh, kalo zura sah2 tatau nak pilih yg mana ;)

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.