Followers

Thursday, October 13, 2011

♥ Balqis From New Born - 4 Years Today ♥

















walau macam mana nakal pun balqis, selalu je mama jadi tarzan
tapi mama tau balqis adalah anak yang terbaik untuk mama
mama + papa sayangkan balqis...
cepat je masa berlalu dah 4 tahun umur balqis
tapi kalo tengokkan badan tak macam budak 4 tahun
semua cakap cam 3tahun je, ada jugak yang cakap cam 2 tahun lebey je....
sebab badan balqis tecik molek je...


latest pic balqis, now berat badan 12kg untuk umur 4 tahun...
tahun depan dah pi school, semoga tercapai cita2 balqis nak jadi doktor k....
mama + papa sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak mama ni...

p/s ada perubahan muka tak balqis since lahir sampai sekarang, ikut muka sape ye?
ramai yang kata balqis ikut muka papa...ye ke?

14 comments:

Fitri Senin said...

waaa....yang penting balqis budak yg cantik..xkisah ikut muka siapa

Mamamya said...

mmg comel lah anak dara anje ni sbb berat dia da naksama dgn anak akak yg umur 9 bulan...x per lah,yg penting dia sihat....itu yg lbh penting...

muka papa ke?? pada akak lah...masa balqis bby tu byk ikut muka anje...bila da besar sikit baru nampak muka papa dia... :)

semoga menjadi anak yg cemerlang di dunia n akhirat....amin.

Mama Zharfan said...

heheh memang muka papa :) apa2 pun comel ajer :)

atty's said...

selamat hari jadi balqis.semoga menjadi anak yg solehah amin

fieda said...

mmg dari kecik rupanya dh pandai bergambar...:)

Nana said...

balqis berat 12kg?sama berat damia je

YaNNa said...

kejap je kan da besar.. epy besday balqis.mg pnjg umo, murah rezeki, cerdik, pandai, solehah baik dunia akhirat...

comey die time kecik2.. skrg lagi cumil.. da gaye persis model...

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

happy b'day balqis...

muka like mama cute hehhe...

[-suziey-] said...

byknya gbr balqiss...happy besday balqis.....smga membesar dgn cemerlang :)

Miss Zuera said...

balqis mmg suke bergambar.. sgt comel!! happy bday Balqis...

Lily@MamaZaraZareef said...

happy bday balqis..sorry terlmbat sket wish yek..semoga balqis tros membesar jadik anak yg baik k..=)

Mamamanja said...

mmg x nampak cam umor 4 tahun... keecik je... tomey

mamalieyna said...

yang penting Balqis sihat selalu yee...^_^..

sedar tak sedar nnti, balqis dh jd anak dara haa...

wan nurul hezrina said...

hepi belated buffday aqish=)lawa dressm yang terkini tuh=)pandai posing=)

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.