Followers

Friday, October 28, 2011

♥ gambar Pra Perkahwinan Scha Al Yahya & Awal Ashaari ♥

Akhirnya pasangan selebriti paling menjadi perhatian ramai, Scha Al Yahya dengan Awal Ashaari telah pon melakukan sesuatu yang mengejutkan, yakni mereka sudah buat sesi foto sempena pra perkahwinan mereka berdua. Bahkan paling mengasyikkan lagi, tema pra perkahwinan mereka adalah fesyen ala Jepun yang mana dorang dapat pon admin tak tahu, mungkin terbang ke Jepun kot.. But korang jangan panik sangat la, sebab ini semua gimik atau olok-olok daripada mereka berdua jerk, apa motif nya tak dapat dipastikan pulak. Zz..





6 comments:

|| NaFiRaa || said...

comelnye scha tu kan~ cute sangat!

Cute Mum said...

nie gambar diorang kat koreakan..
rancangan travelog air asia x..

mamalieyna said...

alahai..cepat2 jela kawen..hee~

Gadish Lollipop said...

diorang baru je balik dari Seoul :)

Ina Hashim said...

comelnya schaaaa....suker sgt3x

Myra Jay said...

Kepala Scha nampak macam berat je...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.