Followers

Thursday, October 6, 2011

♥ Keropok Lekor ♥

nyum2 sedap keropok ni
minggu lepas kami ke Pahang - Seremban - KL dalam masa sehari je
penat tu jangan cakap la, sampai kat Pahang singgah beli keropok lekor ni
balqis memang hantu keropok lekor ni.....
elok dok Terengganu la balqis ni kan senan nak beli keropok lekor yang sedap2....

p/s ari ni tak sempat nak wat autio publish, semalam penat sangat tertido sudah....

6 comments:

Afne said...

wahhhh sedapnya! masa raya 4 hari gi kuantan rmh adik ipar. niat di hati nk memborong gak la keropok lekor tp musim raya kan semua kedai tutup.

azam said...

sedap.....keropok baru masak...

xpyh goreng pun sedap

eisyaawie said...

sedapnya kepok lekor...sy yang dok kemaman ni pun dalam seminggu nak makan gak kepok lekor....

nie awak yang potong @ beli dah dipotong??

Ya ALya said...

sedap....

Nana said...

kita bli kopok leko kt kemaman aritu tak goreng lg xsempat

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

to eisya: kita potong kecik2 senang nak terus goreng je..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.