Followers

Wednesday, October 5, 2011

♥ Menu Sarapan Pagi ♥

 mulakan dengan secawan susu Anlene untuk kebaikan tulang

pastu kita makan Mee Goreng + nasi Goreng RM1 kalo ada telur mata tambah lagi RM0.20
air free gift je k, minum la berapa geleng air nak
tapi air layan diri sendiri amik kat mesin air tu k...

mama selalu makan kat Cafe kalo tengahari dalam RM2 lebey je.
murah giler kan, makan kat cafe ni leh jimat kos belanja...ha ha ha ha ha....

10 comments:

azam said...

jimat sgt dah tu....

sini mahal.......xterkata. tp xde pilihan

Sidratul Muntaha said...

rata2 arini ramai yg sarap mee goreng..
selamat sarap anje

mama rifQy said...

ya ALLAH..sangat la murah..sehari tak sampai rm5!!

Izan Ishak said...

bestnya makan2...murah pulak tu...

emma said...

bestnyer.. mmg jimat.. berbaloi2. klu x bf jer dah 4-5 hinggit. bertuahnya..

mamalieyna said...

org peknen ni pun susah nk minum susu tau..taktau la pasai pa liat sngt,,,huu~

waaah murah tuu..byk leh save~ ^_^..bertuah badan

eima said...

wahhhhhhhhhhhhhhh gile besh mmg duit utk mkn leh wat soppin la ni

Nana said...

kita lg jimat sebab tak bekpes ehhee
mmg jrg bekpes mnm air ngan biskut je

~farah~ said...

murahnyaaaa! telur dua kupang je? ade keje kosong tak kat sana? hihi

Ya ALya said...

cafe mana yg murah sangat tu.......

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.