Followers

Wednesday, November 9, 2011

♥ Gambar Nasha Aziz tingakatan 3 ♥

Gambar masa muda ni memang selalu kita ingin lihat, apatah lagi golongan selebriti, nak juga tengok mereka dikala mereka masih muda lebih-lebih lagi di bangku sekolah. Tip top sekarang dah jadi artis terkenal. Kalau lihat waktu kecil, memanglah tak cantik. Begitulah yang anda bakal saksikan, gambar Nasha Aziz tahun 1986, 25 tahun yang lalu. Waktu ni Nasha sudah tingkatan 3 dah. Mungkin ada pembaca disini masih belum lagi lahir atau pun masih kecil lagi kan.

tak berubah muka dia kan, mama minat gak Nasha Aziz ni...cuba kengkawan tengok balik gambo masa sekolah dulu..
sama tak cam dah dewasa sekarang?

No comments:

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.