Followers

Tuesday, November 8, 2011

♥ Ku Sngka Panas Smpi ke Petang...Rupanya Hujan Dtengahari ♥

ape yang panas sampai ke petang?
tapi hujan di tengahari...
ni pasal Nuffnang la, mama ingatkan BE ni dah lama stop
rupa2nya still running sampai today...
berbunnga2 rasa hati
cek Nuffnang ari tu selamat dah masuk akaun...
untuk BE yang masih menari2 tu
Alhamdulillah rezeki harap2 leh running sampai RM200 lebey
pecah rekod blog mama ni tak pernah ada BE banyak camni...
kawan2 punyer mesti lagi banyak dari ni kan.....

p/s ari ni masih ramai yang cuti lagik ke?

7 comments:

mummy_ayu said...

wah..masyuk tu..Ayu nya baru separuh dr Anje nya..ye la.Ayu nya blog tak leh lawan Anje punya.. :-)

Mama Zharfan said...

beshnya dpt BE yg lama2 joget tu :) me zero BE dh, thn ni tak de BE yg masyuk--rezeki dari contest ajer, tak de rezeki dari nuff :p

Masya said...

seronoknya dapat BE, sy masih x merasa lagi huhuhuhu.....

dah mule keje .. mood lemau jer...

Zana Nordin said...

wah byk tu...
utk 1 BE jer earning dah RM150++..me mmg tak pernah dpt byk tu...

Nana said...

tu dia banyak gile
kita plg banyak dlu 130 je kot

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

wah bestnya rezeki anje...tahniah.. satu BE boleh kumpul ratus2..masyuk btol..

kayyana said...

bestnye anje... anje, cmne nak maintankan BE biar lelame sikit kt blog kite..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.