Followers

Tuesday, February 14, 2012

♥Nuffnang - Cek & BE Terbaru - Nokia NwNp ♥

Alhamdulilah dapat BE lagik semalam
cek pun dah selamat terima semalam, so balik keje ni leh la bank in
then masuk dalam akaun balqis...
1BE dah jadi ME, now harapkan yang satu ni je running laju2 k...


p/s mesti ramai yang dah dapat cek kan...tahniah untuk semua k, cek mama lupa nak snap2 la....

11 comments:

azam said...

:) nice...rezeki yang murah...amin

Cute Mum said...

dah dapat dah cek sabtu lepas..
tapi baru harini nak bank in..
huhu..

mummy_ayu said...

sama la..semalam dapat cek dah..tapi BE..dah lama tak dapat... :-(
meh la..berjangkit kat sini...

SyUhAdA said...

thniah ye..

::NureeN:: said...

Alhamdulillah rezqi balqis.. bijak menabung kan.. nureen ja x reti2 nk cash out hehehe... kena belek2 jgk ni :)

|| NaFiRaa || said...

saya dh lama x de BE.. huhuhu.. belom ade rezeki lg..:)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

br jer dpt hr ni..tak sabar nak bank in :p

Salina@IbuAqil said...

Uwaaaaaaaaaaaaaa!!
Nak BE baru jgk.. ;)
Tahniah mama dpt BE baru.. ;)

MrS. F!zA said...

wah rezeki tu anje..kita dah berbulan2 tau tkde BE..sob sob sob..

mama rifQy said...

wahhh....dah dapat check!! mesti banyak kan?? na nyee ciput je..baru je cash out!!

Salina said...

salam..bestnya dah dapat cek dari nuffnang..kita punya ada la sikit tp menunggunya lama dah tak sampai2 lagi..hihi..sabo jer lah kan..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.