Followers

Wednesday, May 9, 2012

♥ STATUS VIDEO PENDERAAN BAYI ....♥

Berhubung dengan penyebaran video penderaan bayi melalui media sosial, PDRM telah menerima hampir 300 aduan dan komen daripada orang ramai yang rata-rata bersimpati dan prihatin dengan nasib bayi tersebut.

Untuk makluman, kes tersebut telah dilaporkan di IPD Petaling Jaya pada 29 Mei 2011 dan tangkapan telah dibuat pada hari yang sama. Pelaku merupakan ibu kandung kepada bayi perempuan yang didera.

Wanita tersebut kini sedang menjalani hukuman penjara selama 18 bulan bermula pada tarikh tangkapan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001.

Ada juga Info menyatakan bahawa:
Menurut sumber, PEREMPUAN tersebut iaitu si ibu dah kena tangkap, masih... dalam perbicaraan dan perempuan ini sebenarnya mengalami masalah psikologi atau gila. Anak die sekarang dalam jagaan orang lain dan dalam keadaan trauma. Bila orang nak pegang, nangis. Dan perempuan yang rakam bukan tak nak halang dari berbuat demikian tetapi terpaksa rekod secara senyap-senyap sebagai bukti untuk pihak polis. Sekian. Cukupla share video tuh, kesian tengok baby comey tuh nangis

p/s tak tau ape masalah sebenarnya, adakah Ibunya benar2 pukul anak, atau mengalami masalah tekanan jiwa....ape pun doakan yang terbaik untuk baby tu....

2 comments:

zehan said...

yer....memang kesian tengok baby tu kena pukul...tak tergamak nak tengok smpai abis....

mamalieyna said...

dah tengok kt berita td, cerita lama kan, baru tersebar skrg, apapun, yg buruk jdkan sempadan..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.