Followers

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Loading...

Tuesday, June 12, 2012

♥ ERK!!!!! Budak Telan 20 batang paku dan 5 batang jarum ♥


Di China seorang budak berusia 18 bulan telah di hantar ke hospital kerana sakit perut dan hasil x-ray yang di lakukan mendapati budak kecil ini telah menelan 20 batang paku dan 5 batang jarum tetapi ibubapanya tidak mempercayainya.


Doktor telah menguji budak itu dengan meletakkan dua batang paku diatas meja dan membiarkan budak kecil itu berseorangan didalam bilik.Tingkah laku budak itu disaksikan melalui cctv.Budak kecil itu mengambil paku itu dan cuba memakannya dan doktor serta ibunya mengetahui bahawa budak kecil ini memang gemar memakan paku dan jarum
sumber: borakkosong

p/s kalo kat china ni kan, macam2 kes ada...pelik2...minta dijauhkan dari anak2 kita...

6 Kawan Mama Suka Bagi Pendapat:

eima said...

tah klu kes pasal kanak2 mmg china.... cam ne la diorg jg anak

bunga_rose said...

erk!! dah tu selamat tak budak tu? bahaya betul laa..

ShimaSalleh said...

YA ALLAH! ngeriiiiii
Tetiba teringat masa pntngkan afiq..
Spring mainan! huhuhu.. alhamdulillah keluar, itu pun sekali ngan najis dan tima tu la br perasan!! Sejak tu mmg berjaga2 dgn abg dia nih.. semua dia masuk mulut adik dia huhuhu. Now dh besar ok la.. behave sikit, adik pun sama

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

mcm2 hal

ADEEYA said...

Uish, bahayanyaaa.. Pelik2 je..

fieda said...

betul la anje..kat china tu mmg byk mende pelik..

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.