Followers

Thursday, July 26, 2012

♥ Kengkawan Camni Ke? ♥


situasi ketika sebelum posa & menjelang berbuka posa...
Alhamdulillah kami mmg jimat cermat dalam membeli
selalu makan satu lauk je, mmg tak membazir langsung, nasi pun masak cukup2 je
kuih tak pernah beli takat ni, air pun wat sendiri kat rumah
mmg tak de makanan sampingan...memadai dengan nasi & kuah gulai...
makan banyak2 nanti tak larat nak pi Terawih...lagi haru...

p/s kengkawan camne?


7 comments:

syawalsimpsons said...

kengkadang ape yang di rancang tak menjadi kan...kikiki...so far alhamdulillah sepanjang pose ni...mmg G param untuk kuih 3 seringgit je....yang lain masak...mmmmmm...

Nana said...

sma la kita nasi ngan air dah cukup
klw makan menda selain nasi
baru makan kuih

Kak Izan said...

untuk 5 hari lepas.. dapat elakkan pembaziran... harap2 next 24 hari lagi.. dapatlah di kekalkan...:I... takoottt... :)

Nieyl said...

hihi~nieyl lg la jimat kak..beli barang basah pun..sehari stok 2 ekor ikan jer..x penah lg beli n makan kat luar lg nie...hihi~tapi bru plan nak makan luar esok..hihihi

yantz-yeem said...

kita yg pompuan ni mmg leh jimat..tpi lelaki ni yg susah..hehehe nafsu makan membuak2..lastly mmbazir...

Eliss Mie said...

tu la awal2 ckp hubby, eliss x payah kuih. air pun x nak. sekali dia balik, byk kuih. cukup utk dua :p

aanie said...

Sy punye belanja stkt ni lbh krg mcm x puasa....tp tgh usaha nk kurangkan.....hehe..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.