Followers

Tuesday, July 3, 2012

♥ Nak NANGIS Baca...... ♥

Tahniah untuk semua suri rumah...
nak nangis baca statement atas tu
kalu lah mama dapat jadi suri rumah.....alangkah bahagianya cam
Nad, Ezz, Kak Da dan lain2
tapi mama lebey suka memilih kepada bekerjaya sebab mama nak pegang duit sendiri....
ada duit untuk beli itu ini, boley tambah keperluan ape yang patut...
namun pahala suri rumah ni berlipat kali ganda....

semoga satu hari nanti mama pun leh jadi Suri Rumah sepenuh Masa...papa kena cari keje gaji RM10k keatas baru la syok dok rumah...

13 comments:

Nana said...

tu la
bertuah paras suri rumah sekalian
kita pon tak lama lagi nak jadi suri rumah hehee

~ yus ~ said...

alhamdulillah, moga saya dapat menjadi surirumah yang ikhlas dan terbaik buat keluarga.

Mummy GreenyHouse said...

insyaAllah satu hari nanti..
Kerja sambil jd suri rumah.. :)

aanie said...

insya-Allah pahala kita yg bekerja bantu suami pun Allah akan balas jugak....

♥MAMASYAZA♥ said...

setuju ngan komen aanie

Suliana said...

insya-Allah.. kita pun bantu keluarga bukan tak buat kerja rumah.. :-)

Bionic women said...

bila dah kerja ni, amat rindu utk jadi surirumah...masa me down gila masa jd surirumah dulu, ustazah me kata...lebih banyak baiknya dari buruknya, lebih banyak pahalanya dari dosanya..bila bekerja, once kaki kita kelauar jer dari pintu umah, maka berjaga-jagalah kita dengan fitnah yg setia menanti....
kata-kata tulah kekuatan hati masa me begelar surirumah dulu..
dan itulah saat yg paling indah dalam hidup

Masya said...

kalau diberi peluang sy pun nak duduk rumah jadi suri rumah huhuhu.. tp apekan daya.. ekonomi belum stabil buat kami sekeluarga...;p

yantz-yeem said...

huhuhuhu aku baru seminggu jadik suri rumah dah pening waaaaa...mmg x leh la...x sesuai ngan jiwa...kikikiki....

mama tisya said...

mmg best bc ayat tu...tp kalo dh biasa kj sure lain kn..apa2pn terpk gk nk jd surirumah tp kena wat bisnes gk la..hehehe

Nad @ MamaZN said...

sehati sejiwa dgn komen2 ~yus~ & aanie ;)

IntaNBerliaN said...

tibe2 pulak rs terharu.. sbb sy suri rumah... lps kawen sy terus xkeje.. sbb hubby suh duk umah, dia ckp, biar dia je keje... mula2 xbest gak tp dgn takdir Tuhan, saya kawen, terus bunting pelamin.. so, alhamdulillah la, cepat dpt ank sbgai peneman dkt rumah :-)

eyeyou said...

nak gak jadik suri rumah, uruskan anak2 n rumahtangga..tp kalu nk pakai duit WAJIB cocok jer kua duit!! (kat mesin atm la...)

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.