Followers

Monday, July 9, 2012

♥ So SCARY!!!!! Amuk di Kompleks JPM (Parcel B) ♥

Baru sebentar tadi terjadi satu amukan di Kompleks B JPM, seorang lelaki dan perempuan berpedang samurai masuk dan pecahkan beberapa cermin kereta.Setelah 3 kali amaran diberikan dan mereka tidak endah, polis terpaksa melepaskan 2 das tembakan ke lengan penyenayah tersebut..

13 comments:

Eliss Mie said...

nampak dengan mata sendiri ker? Ya Allah, ngerinya...

@e_da said...

seram.. agak-agaknya apala punca yek...>?

YUS said...

biar betol!!!!!

lovelywa said...

camne la bole lepas pengawal keselamatan tuh?? nampaknye pasnih makin ketat laa pemeriksaan nak masuk JPM tuh..

mimie.. said...

ishk yeke??teruknye..
mesti keluar berita malam kang..haruss tgk ni..

yanie anuar said...

patut la ada sorang cstomer saya bgtau dia lewat smpai sbb ada polis siap dgn senapang kat area MAMPU..

ct rahani said...

ngerinya.. anje tgk live ker.. klu sy dh gigil2 lutut agaknya..

Imaan09 said...

sebentar tadi..?? seram je, kt tempat awam mcm tu..

DamiaZara said...

Apa kes plak tu, ai rs tak selamat betullah sekarang

tiefazatie said...

seriously sis?
sis nampak dari opis sis eh?
dasat jg..huhu

eima said...

cam ne tau ni .. betui ke .. maknanye lepas ni makin ketat la penguasaan/pengawasan nk ke pej pos...lahai...pe kes ni ...tak sabo nk tgk brita mlm ni ...

|| NaFiRaa || said...

nak kena tembak dulu baru nak berenti.. haih~ sabor jek la~

lieyalatif said...

wahhhh gambar mahal niiii!! nape tak dengar bunyi siren kete polis pun heheeheh...sebok jek org parcel E nak kecoh2 ngan org parcel B hik hik hik

syukurkan takde ape yg terjadi.....ape yeak punce nye....mesti tak kuar berita punye nie....

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.