Followers

Friday, September 28, 2012

♥ Misteri...... Betul ke ye? ♥


Ini ialah gambar yang diimbas dari sebuah akhbar cina tempatan sekitar tahun 2007/2008. Kami tidak pasti sama ada akhbar ini menyedari tetang imej kanak-kanak yang berbaju biru dan berseluar putih di bahagian atas bod hijau di sebelah kanan gambar. Gambar ini dikatakan ditangkap selepas sebuah kemalangan bas sekolah di sebuah plaza tol yang meragut nyawa pemandunya.
.
kalau fikir logik, takkan lah budak camtu sanggup panjat atas bod tu,
terlalu tinggi tu kan? kalau saya lah, baik tengok secara dekat
takkan nak buat keje gila duk tengok bas eksiden kat tempat tinggi tu

p/s betul ke ye?


4 comments:

syawalsimpsons said...

tgk sekali je...takmo 2, 3X...seram mak jemah..kakkakakk

iduraz said...

erk...ada elemen seram disitu..ngeee

eT said...

huhuhu...ye ker...

Zura@Iwan said...

mula2 x perasan lg tgk gmbr ni..bila perati betui2..br nmpk..

eh anje dpt mn gmbr nie? kalau betul mmg seram la kan.hehe

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.