Followers

Tuesday, September 4, 2012

♥ Versi Duit Raya Balqis (RM10 Peneka Tepat & Terpantas ) - 3 Kali Teka ♥

Selamat Pagi, ari ni start keje balik lepas cuti jaga balqis demam semalam
Alhamdulillah dah sihat kejap je demamnya...
nak citer pasal duit raya balqis plak...
tahun ni duit raya dapat banyak dari tahun lepas...
Alhamdulillah rezeki balqis tahun ni....

jom tengok berapa banyak yang balqis dapat...


duit RM1 paling banyak k...
berkat raya rumah jenjiran kat kampung...
sikit2 lama2 jadi bukit...



ada sape2 pandai teka berapa jumlah terkumpul kat dalam gambo ni?
duit tu mama tak susun satu2 k, duit tu bertindih2....

berapa total duit raya balqis dalam gambar tu RM?

peneka yang betul akan dapat duit raya RM10....

teka2 duit raya akan berakhir ari ni tepat kol 12.00 tengah malam k...
cer teka cer teka berapa jumlahnya....

p/s kasi peluang la setiap blogger leh teka 3 kali k...dalam satu komen...

36 comments:

airis naufal said...

150

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

To airis Naufal: dear RM50 tu ada 4 keping, dah sah2 bukan RM150...teka duit dalam gambar tu, bukan teka total semua duit after tolak duit raya kat blah kampung papa balqis k...

atie said...

bismillah
total semua=RM 400. fuh2 dpt. hehehe

Saleha said...

354

yantz-yeem said...

haaaa....nak teka...370 gittew!!!byknya balqishhhhh!!!

Nana said...

250 kot

ujee said...

367

Errah said...

rm550..hikhik..main teka jer

Cynful Pleasure said...

367 kalo I tak kira salah la... :p

Che Rosliza Che mat said...

nak teka jugaklah....420 kot...kikiki

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to nana: Tet, salah tekaan nana tu, duit RM50 ada 4 keping so total tu je dah RM200 lom campur duit RM20, RM10, RM5 & RM1 yang banyak tu, so dah sah2 salah jawapan tu....

mama tisya said...

rm 367

syawalsimpsons said...

rm 300 kot....fuyooo cukup semua coroum duit baru tau bersusun..kikiki

aanie said...

361 kot.....

*azni* said...

rm365 kot..

Kancilbiru said...

rm367 kot hehehe

Cute Mum said...

rm367
rm416
rm389

Ummi Eisya&Amani said...

345
357
341

@e_da said...

nak cuba gak...

RM 370
RM 390
RM410

ummi nia said...

rm550
rm600
rm450

Gieyana said...

lima ratus..:-)

eima said...

RM 367
RM 400
RM 415

mamasuri said...

rm367...hehehe..

Faryza said...

rm 368
rm 366
rm 369

mama tisya said...

teka lg 2 x

rm368 & rm369

AyuArjuna BiGoshh said...

363

Fieda said...

rm 371
rm 400
rm 420

shidasyakirin said...

RM386
RM390
RM410

Nieyl said...

rm386

Norazrani Maamin said...

RM574
RM535
RM495

imaninarafizal said...

rm 362
rm 380
rm 340

Zie said...

wah banyak tu rm670

Huda said...

RM370

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

nak join jugak..

1)RM367
2)RM368
3)RM400

ibuafiqahhuzaifah said...

salam,

Bismillah
nak cuba teka jugak yep..

RM380

RM392

RM400

tq..harap2 ada rezeki..

izwahasnan said...

mummyDamia nak teka ni

RM367
RM366
RM368

mintak-mintak lah ade rezeki menang amin... kalau dapat duit raya untuk DAmia

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.