Followers

Thursday, November 29, 2012

♥ Mamy Balqis with Kleenex® Share the Softness - GiveAway For Charity ♥

STICKY MODE!!!!!

Ok mamy nak wat GiveAway simple2 untuk kengkawan semua...
Giveway For Charity sambil join...sambil menderma k...
lagi ramai yang join lagik bagus...
contest ni sponser dari Kleenex...selain tu mamy pun ada tawarkan hadiah yang menarik untuk kawan2...
Voucher Jusco & Barangan Kleenex ditaja khas oleh Kleenex
manakala Voucher MPH & POPULAR BOOK di taja oleh blog Mamy sendiri...

GiveAway bermula dari
06 November - 30 November

Syarat2 Utama GiveAway:

1. Terbuka kepada semua follower blog mamy
2. Sorang blogger layak join 1 GiveAway sahaja

ada 3 kategori untuk menyertai Giveaway ni...

Kategori Pertama adalah....

1. Buat Satu Entry ringkas mengenai anda & Kleenex (bergambo pun boley)
dengan tajuk
♥ Mamy Balqis with Kleenex® Share the Softness - GiveAway For Charity ♥

(Pemenang dipilih berdasarkan entry terbaik)
link back blog mamy & FB Kleenex
http://damiaqish.blogspot.com
http://www.facebook.com/Kleenex.Malaysia
&
 masukkan banner kat bawah ni dalam entry kengkawan k....
dah siap tinggalkan link ke entry ni k...


&
mention ayat bawah ni dalam entry

"KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"


Hadiahnya berupa


 1x RM15 Voucher MPH
 1x RM10 Voucher POPULAR
 1x RM10 Voucher Jusco
 1x Key Chain From MELAKA
 Barangan Tajaan dari Kleenex (lihat gambar dibawah)




Kategori kedua adalah....

2. Komen di entry ni "Mengapa anda suka brand Kleenex & ape kelebihannya"?jangan lupa mention ayat (pada penghujung komen anda)
"KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"
(pemenang dipilih berdasarkan "Komen Terbaik")

Hadiah yang menanti pemenang adalah:


(Contoh Voucher)
 1x RM10 Voucher POPULAR
 1x RM10 Voucher MPH
 Barangan Tajaan dari Kleenex (lihat gambar dibawah)



Kategori ketiga adalah....

Komen dientry ni dengan ayat 
"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"
(pemenang akan dipilih berdasarkan "LUCKY DRAW")

dan hadiah yang menanti anda adalah.....


(Contoh Voucher)
 1x RM10 Voucher MPH
 Barangan Tajaan dari Kleenex (lihat gambar dibawah)



Untuk hadiah saguhati mamy akan pilih base on lucky draw untuk ketiga2 kategori...
akan ada 3 pemenang saguhati...hadiah yang ditawarkan adalah

1x RM5 Voucher MPH untuk 3 orang pemenang bertuah....

so total hadiah ada 1st, 2nd, 3rd & 3 conso = 6 hadiah untuk dimenangi...




ni antara barangan yang disponser oleh KLEENEX Malaysia....
barangan akan dipos beserta voucher yang dimenangi.....

TQ pada Kleenex sbb sudi taja GiveAway blog Mamy....

sebarang pertanyaan leh email ke
damia_nurin@yahoo.com



30 comments:

Nana said...
This comment has been removed by the author.
Nad @ MamaZN said...

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

mamaqari said...

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

Mama Zharfan said...

sbb senang ajer nak join so me join lah :)
"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

shidasyakirin said...

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

Fieda said...

Kategori ketiga

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

AyuArjuna BiGoshh said...

me join :)

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ said...

kita join ..
kategori pertama

http://giler-contest.blogspot.com/2012/11/mamy-balqis-with-kleenex-share-softness.html

noorzie said...

join...:)

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

TQ

eil said...

Salam, sy join ye kak...

Mengapa anda suka brand Kleenex & ape kelebihannya?

Saya suka tisu KLEENEX sbb packaging yg comel, quality pun bagus dan ia benda wajib yg mst ada kt meja ofis. "KLEENEX SHARE THE SOFTNESS" ^_^

TQ

lieya said...

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

Nana said...
This comment has been removed by the author.
mama_umar_maryam said...

join jugak,heheh
"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

noorzie said...

kak, nape nama sy x msuk ek? sy xleh join ke?

tq

lieya said...

Salam, sy join...

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

Natasha Areena said...

Saya suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS.

Liza said...

Liza join kategori 1 :

http://lizayati.blogspot.com/2012/11/mamy-balqis-with-kleenex-share-softness.html

KLEENEX SHARE THE SOFTNESS

mummy ammar said...

salam...

saya join kategori 2..

Mengapa anda suka brand Kleenex & ape kelebihannya...
1) Kualitinya tiptop
2) Harganya affordable
3) Sesuai digunakan seisi keluarga, di mana jua kami berada setiap saat setiap waktu
4) Kerana KLEENEX SHARE THE SOFTNESS..........
:)

Eliss Mie said...

Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS

Miss S said...

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

PinkUmmi said...

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

maszmadi said...

Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS

Mrs. Blue Eye said...

saya suka kleenex. Tisu Kleenex® boleh dapat dalam pelbagai bentuk pek yang menarik dan memudahkan. Tisu ni tiada bandingan dari segi kehalusan, kekuatan dan penyerapan.yey! and of course brand yang dipercayai ramai kan. KLEENEX SHARE THE SOFTNESS!!!!

Mrs. Blue Eye said...

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

gewecun said...

salam..

nak join jugak.

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

maceh2

Liza said...

Anje, blog liza ada masalah sket. Liza tukar url.. ini Liza replace entry kat sini

http://adammz.blogspot.com/2012/11/mamy-balqis-with-kleenex-share-softness.html

Nana said...

http://ibudamia.blogspot.com/2012/11/mamy-balqis-with-kleenex-share-softness.html

join

Dunker5 said...

Saya suka brand Kleenex kerana kualiti dan kelembutannya. Sebagai penghidap "allergic rhinitis" tisu memang peneman setia saya. Jadi saya memerlukan tisu yang lembut dan tidak melukakan hidung saya dan pada masa yang sama tidak berdebu. Kleenex memang penyelesaiannya. Kleenex Hand sanitising wipes pula untuk menjaga kebersihan saya. Selepas membrsihkan hidung, tangan juga perlu dibersihkan, lebih-lebih lagi saya yang menyediakan makanan untuk keluarga. Senang saja lap tangan dengan ini. Untuk kebersihan menyeluruh, Hand & Face wipes saya gunakan. Lantas saya yakin dengan aktiviti harian.


"KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

Mun
(munmansor@gmail.com)

zanzila said...

salam,

join jugak..

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

Nazayiena said...

Nak join juga....

"Saya Suka Kleenex, Brand yang dipercayai ramai KLEENEX SHARE THE SOFTNESS"

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.