Followers

Friday, November 23, 2012

♥ Menabung Untuk Kepentingan Orang Lain!!!! ♥


kalo daddy addicted note RM100
mamy & balqis?


anak dara addicted duit syiling emas ni k
duit syiling baru tu...pantang nampak sure suruh masuk tabung dia...
tapi mmg bukan balqis pun yang menabung, mamy & daddy yang tolong menuhkan tabung anak dara ni...

anak dara ni asyik wat main je dengan duit tu....wat main masak2 la dia...
tapi pernah dia marah sbb duit mamy lebey dari dia then daddy selalu menabung untuk mamy
mesti balqis pertikaikan nape tak de untuk dia, asyik mamy je...


mamy plak addicted kumpul duit RM0.50...
bukan nabung sendiri, kalo daddy ada duit RM0.50
then daddy akan masuk dalam tabung mamy

tu la menagung untuk kepentingan orang lain namanya
b4 this pernah pernuh RM0.50 dalam tabung ni
tapi dah tukar kat bank untuk masuk dalam akaun...

kami addicted duit syiling je

p/s dulu time sekolah suka kumpul duit RM1 syiling emas tu... 

2 comments:

PinkUmmi said...

menabung amalan yg bagus

Aleyn said...

Anak I pun suka jer simpan duit syling baru tu...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.