Followers

Friday, February 8, 2013

♥ Tepek2 Gambo Gold Coast ♥

Maleh nak citer, so tepek2 gambo je la wat kenangan...
anak dara tengaok MOOD baik layan mamy soh posing2...
kejadian berlaku b4 we all nak pi Dinner...





sweety dgn cik Dibo Habuan Baru...















ok tu je nak citer...

p/s gambo dalam bilik pun jadi berkeping2 dok snap2nya...

3 comments:

Quran Kini said...

Assalamualaikum,

Saya dari QuranKini.com ingin ingin menjemput saudara/saudari untuk menyertai program affiliate kami (produk: Al-Quran Digital) dan menjana pendapatan tambahan melalui blog ini. Ia baru sahaja dilancarkan pada 8 Februari 2013 (Jumaat).

Caranya mudah sahaja: -
1. Daftar PERCUMA di QuranKini Affiliate > Klik pada butang 'Klik Di Sini Untuk Mendaftar'
2. Login akaun anda.
3. Pilih tab 'Bahan Promosi' > 'Banners/Links'
4. Copy & paste link pada blog anda

Setiap unit yang terjual, anda bakal menjana RM50.00 dan bayaran komisyen dilakukan setiap minggu terus ke akaun bank anda. TIADA sebarang limit berapa banyak pendapatan yang anda boleh jana. Mungkin mampu mencecah RIBUAN ringgit sebulan!

Malah bukan itu sahaja, bayangkan ganjaran pahala yang bakal anda terima setiap kali pembeli membaca Al-Quran Digital tersebut = pelaburan akhirat.

Terima kasih,
Team QuranKini

p/s: Sila sebarkan jemputan kepada rakan-rakan anda yang lain. InsyaAllah mendapat keberkatan bersama!

Aida Awie said...

amboi sonok betul tgok anak dara ni dok posing dr atas katil sampai la ke lantai.. hehe

::NureeN:: said...

amboi... baju balqis dah sama clr ngan dibo tue hehhee

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.