Followers

Thursday, February 21, 2013

♥ Terkena Buatan Orang? ♥

Zaman makin maju ni ada lagi ke perbuatan nak mengenakan orang lain secara halus?
today birthday Daddy 20 February 2013
Moga segala perkabaran yang didengari adalah tidak benar...
nak syakwasangka dengan orang lain pun tak baik....

Ya Allah selamatkanlah suamiku dari segala perbuatan syirik oleh orang yang hasad dengki kepadanya....


p/s nak main tuduh2 tak berani.....kita cuba berubat k......ikhtiar selagi termampu, sape pernah pi berubat kat DarusSyifa' Ustaz Harun Din?
please share.....

12 comments:

MrS. F!zA said...

kita pnh pgi bwk darwisy sbb dlu dia kuat ngis..hihi

gi lah situ tk pyh byr pape tp ada tbung utk kita derma.. ramai ust dlm tu dan brubat dlm blik cm jmpa doc..hihi

Nafira usof said...

moga di jauhkan dari segala ilmu hitam dan sihir..

ape2 pon x salah kita gi berubat kan~

Nana said...

pernah g sana kat bangi
klw nak harunndin sendiri yg ubatkan kena dtg awl
dia hanya akn rawat 100 org pertama, masuk no 101 anak murid dia yg handle
ms g sana dpt landgr orang menjerit mengilai masa tengah berubat tp mmg ramai la lam tunggu turn

Nad MamaZN said...

Penah pegi...anak muridnya pun ramai dn berkebolehan nak merawat
Kene amik nombor awal2.. Org sgt ramai
Ada tu lepas subuh dh p amik no.
Darusyifa' ni pun dh byk cwgn...
Kat rawang pun ada
Kite penah pegi kt bangi n banting

shark said...

saya penah pegi darussyifa shah alam..
berubat fibroid saya..

eima said...

minta diajuhkan la... slalunye org yg amal ni semua sbb kepuasan hati sementara & kebahagian sementara je ...

tp Allah duga pd hambanya yg mmg mampu emnhadapinya..semua ni berlaku ngan izin Allah...

Gieyana said...

moga dijauhkan dr segala kejahatan manusia k Anje n semuanya baik2 jer..:-)

::NureeN:: said...

Ya ALLAH....
anje, pak cik nureen mmg ada pergi darussyufa' tp bukan kat KL tp kat kedah, alhamdulillah semakin pulih.. cuba la ya..

syawalsimpsons said...

sue pon penah g..tak rugi sana...klo betoi nk harun din, x slh sue, mak kata ari selasa, subuh2 org dah beratuq nk jumpe dier...x slh sue la...

mama_umar_maryam said...

nauzubillah,zt pnh g yg kt Bangi nih..usehe je anje..mohon perlindunganNya..kebetulan mase g teman kwn aritu xrmi org pon,jmpe dgn anak murid ust harun din lah,besenye ustad harun din xhandle 'kes2' yg blh dihandle students dia :)

aSmiDar said...

Eda pnh g kt ust kt klantan..
Mslh ank mgis xbnti..
InsyaAllah..mne2 pon bleh..try iktiar..

mamalieyna said...

Nauzubillah..mintak simpang..hrp2 bukan sebab tu.. apapun kena usaha mana yg mampu.. in sha Allah... moga dilindungi hendaknya..

* alaaa tak dpt jumpa anje kt umh ibu, awat pi awai sgt..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.