Followers

Monday, July 29, 2013

♥ Alhamdulillah For Damia ♥

Alhamdulillah, perkara yang menggusarkan mamy tiap2 hari akhirnya berakhir dengan khabar gumbira....ari2 pun mamy semak status permohonan Damia ni..
Alhamdulillah, Damia dapat sekolah yang dekat
mamy mohon sekolah SK Subang Bestari
tapi dapat SK Sbunag Bestari 2....
dua2 sekolah ni mmg dekat dgn rumah
SK Subang Bestari 2 ni sekolah baru
baru je bukak tengah tahun aritu...

sebab penduduk ramai kan, so banyak sekolah baru yg dibuat...
Alhamdulillah sangat2 dpt sekolah yang dekat dengan Daycare, Rumah + Sekolah agama Damia...
5 minit je ke Rumah, Daycare & Sekolah Agama...


Lega rasa hati....leh tido lena....
cepat masa berlalu, my anak dara dah makin dewasa....

6 comments:

Eyriqazz said...

Tahniah..cepatje masa berlalu kan?

syawalsimpsons said...

alhamdulillah dpt jugak kat ngan umah kan

eima said...

alhamdulillah ... putrajaya belum boleh tgk kot ...

Eliss Mie said...

eliss tggu setahun lagi resultnya. awal tahun hr tu pun dah mohon. moga dpt la sekolah depan simpang rumah tu. hehehe

yannalayola said...

alhamdulillah...

Sidratul Muntaha said...

congrats..
cepat je ank2 ni dah membeso
esok lusa dah nk kawin.
oppss

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.