Followers

Wednesday, December 18, 2013

♥ Borong Baju Damia ♥

Borong baju Pyjamas untuk Damia...
now dah sampai masanya untuk tukar baju bajan pyjamas lama dia
dah byk baju yang senteng + yg lehernya dah mengelebeh...
selagi leh pakai kat rumah pakai je la kan
now dah smapai satu tahap kena la tukar....
suar dah senteng, baju still ngam lagik...


beli kat pasar malam je pun...
tapi shantek2 designnya...kalo kat uptown x dpt kot rege ni...
damia suka...beli skali 10 helai....dapat murah sikit..
mamanya yang meroyan beli....anak baru sorang semua pun untuk dia la....
now damia tgh kemaruk dgn Sofia The 1st Princess
yang kiri baris pertama tu design lain sikit + cantik dr yg lain....

7 comments:

mummy_ayu said...

comei..comei..nak kirim!!

syawalsimpsons said...

pasar malam pon cantik design2 ni

syawalsimpsons said...

pasar malam pon cantik design2 ni

Mar Mansor said...

cantik2...ok pe pasar malam pon..janji anak selesa..

Jue a.k.a Ibu 2F said...

cantik...tak pernah jumpa pun design comel2 mcm ni kat pasar malam

eima said...

janji selesa dan tak panas .. mana pun ok je ... untung damia ...

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

COMEYNYA..BRP RM SEPASANG NI...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.