Followers

Thursday, September 17, 2015

♥ KL Tower - Terjunan Dari Menara KL ♥

Last Time we all pi Menara KL
1st time pi ha ha ha pnyer lama dok Malaysia...
mamy beli tiket Ocean Blue Coral Fish Menara KL kat Groupon saje bawak damia pi
tapi kecik je tempatnya, ikan pun tak banyak sangat....


ni la hasil sopink damia kat souvenir shop tu
sibuk dia nak Nemo
damia mmg suka sangat Nemo ni
citer Nemo pun dah berapa banyak kali ulang tgk dalam kete sampai mamy pun dah leh hafal skripnya






masa tu ada wat terjunan dari Menara KL tu
tiket nya ratus2 gak la
tapi ramai Expatriate je yang join
erk...tak berani rasanya nak terjun dari atas tu
punyer la tinggi

























teruja we all tengok, bukan semua orang berani kan...
tapi cuaca mendung cvam nak hujan
then x lama pastu hujan rintik2
so stop la aksi terjun tu...

Sekian.....

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.