Followers

Tuesday, March 5, 2019

♥ Bukit Bendera 25 Jan To 27 Jan 2019 ♥

ok lepas naik train Bukit Bendera tu
amik masa dalam setengah jam camtu
pastu sampai la we all kat Puncak Bukit Bendera
cuaca agak sejuk wlnpn ada cahaya matahari...
gayat tengok ketinggin train bila tengok dari atas


ni gambar we all kat atas Bukit Bendera



dengan semua kanak2 Ribena, teruja memasing
Damia kampung je dekat dgn Penang, tp tak pernha la smpi sini lg


ini budak mmg susah nak bg kerjasama kalo nak snap pic



ni we all masuk taman yg ada kat atas Bukit Bendera tu




dari pagi kat Bukit Bendera sampai la kol 2 lebey
Bukit Bendera ni sesuai sgt utk yg suka nak bergambar
banyak tempat cecantik untuk bergambar 

No comments:

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.